Ekonomija     | 31.05.2019. 09:37 |

Započela deveta Brending konferencija - U fokusu kreativnost i inovacije

FENA Darinka Mitrović

SARAJEVO, 31. maja (FENA) - Pod sloganom  “Hack the influence” i pokroviteljstvom Grada Sarajeva danas je u Historijskom muzeju u Sarajevu započela 9. Branding konferencija koja je i ove godine okupila vrhunske svjetske stručnjake iz oblasti brandinga, marketinških komunikacija i medija, te predstavlja paltformu koja objedinjuje znanje, ideje i pozitivnu, kreativnu energiju.

Agenda konferencije, koja je okupila više od 350 učesnika, pokriva oblasti poslovne strategije, kreativnosti, inspiracije, inovativnosti, a predavači  dolaze iz svjetskih kompanija, noseći sa sobom intenzivna iskustva u kojima su sadržane najveće nagrade advertajzinga, velike tržišne brojke i značajni poslovni rezultati.

Vesna Beganović, direktorica komunikacijske agencije Via Media, organizatora konferencije, kazala je za Fenu da su renomirani predavači i ove godine rado došli u Sarajevo s obzirom da je branding konferencija dovoljno narasla da postaje centar kreativnosti, mjesto gdje treba biti kada je riječ o trendovima i svemu onome što je bitno u procesu transormacije biznisa, tehnoloških inovacija, komunikacija i brendova.

(FENA) M. B.

Vezane vijesti

Otvorene prijave za ovogodišnje takmičenje Young Lions BiH - jedinstvena prilika za mlade kreativce

Otvorene prijave za ovogodišnje takmičenje Young Lions BiH - jedinstvena prilika za mlade kreativce

Brending konferencija ove godine online BK Week

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu