Više od 1.300 žena i muškaraca zakoračilo u promjene
U osam bh. gradova održani DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stiliziranja frizure u dm prodavnicama.
U okviru proljetne dm look kampanje #NEVERSTOPCHANGING, proteklog vikenda održani su posljednji DAYS of BEAUTY, dani besplatnog šminkanja i stylinga kose. Organizirani u odabranim dm prodavnicama u osam bh. gradova: Sarajevu, Banjaluci, Tuzli, Zenici, Orašju, Bijeljini, Bihaću i Mostaru, tri vikenda zaredom, od 11. do 28.5., posjetiocima su pružili priliku za besplatan make up i stiliziranje frizure te savjetovanje sa stručnjacima.
Porukom #NEVERSTOPCHANGING dm je pozvao na hrabri iskorak van zone komfora, a veliki odziv upravo je potvrda želje za promjenama. Naime, na 24 događaja, 679 dama prepustilo se rukama make up stručnjaka, dok je 660, i žena i muškaraca, iskoristilo usluge profesionalnih frizera.
Uz pomoć partnera: Maybelline New York, Rimmel London, Max Factor, Deborah Milano, L’Oréal Paris, trend IT UP, Balea, Keune, Syoss & Schwarzkopf, Nivea, Subrina, dm ih je inspirisao da urade ono što su oduvijek željeli: isprobati novi način šminkanja uz nove make up proizvode ili novu frizuru.
Da se dame ne boje eksperimentisati kada je šminkanje u pitanju, potvrdila nam je profesionalna šminkerica iz Sarajeva, Vesna Husić.
„Najviše interesa je bilo za lookove za matursko veče, ali i za nanošenje highlightera, bronzera i rumenila, a dame su me često pitale i za savjete kako istaći prirodnu ljepotu sa što manje šminke. Veliki broj dama spreman je probati nešto novo, nanijeti sjenilo jarke boje, istaknuti usne u boji karmina, a dm im je pružio priliku da na profesionalan način to i ostvare “, kazala je.
I dok su se dame šminkale, na stolice u beauty kutku frizera sjeo je i poneki muškarac a to nam je potvrdio i frizer Haris Dedić iz Banja Luke.
„Iako generalno povučeniji, muškarci su imali dosta pitanja i bili su spremni da probaju nešto drugačiju frizuru od dosadašnje. Dame je više zanimalo kako imati i održavati praktičnu frizuru. Ovi eventi su okupili zaista veliki broj ljudi a dm se još jednom pokazao kao omiljeni beauty partner “ izjavio je.
Kako je sve proteklo, pogledajte u našoj foto galeriji.
Više informacija o dm drogerie markt d.o.o.
dm je na bosanskohercegovačkom tržištu prisutan od juna 2006. kada je otvorena prva dm prodavnica u sarajevskom naselju Dobrinja. Za dvanaest godina dm se pozicionirao kao vodeća kompanija u kategoriji drogerija s 667 zaposlenika i 72 prodavnicom u 41 gradu te distribucijskim centrom u Sarajevu. U poslovnoj godini 2017/18. dm je u Bosni i Hercegovini ostvario promet od 161,4 miliona KM. Asortiman dm-a obuhvata preko 14.000 proizvoda etabliranih svjetskih i domaćih proizvođača. Među dm robne marke spadaju Balea, alverde, Mivolis, trend IT UP, Denkmit, babylove, dmBio, SEINZ. i mnoge druge. U cjelokupnom asortimanu posebno mjesto zauzimaju organska hrana, prirodna kozmetika i ekološki prihvatljivi proizvodi.
Saopštenja za javnost na raspolaganju su Vam na www.dm-drogeriemarkt.ba/ba_homepage/press_kutak/, a arhiva fotografija na www.dm-drogeriemarkt.ba/ba_homepage/press_kutak/slike_za_press/.
Za više informacija molimo Vas kontaktirajte:
Ajla Hadžić, menadžer Marketinga, dm drogerie markt d.o.o.
Tel: 033/778 300,
e-mail: ajla.hadzic@dm-drogeriemarkt.ba
Alena Kulenović - Delić,
PR Manager, agencija McCann
Tel: 033/267 121,
e-mail: alena.kulenovic@mccann.ba
(FENA) D. V.