MOSTAR, 12. prosinca (FENA) - Inicijativa građanki i građana Mostara (IGM) organizirala je u sklopu završnice projekta "Nastavnici kao faktor u rješavanju ovisnosti o internetu" provedenog u tri osnovne škole, od kojih dvije u Mostaru i jednoj Stocu, tribinu na kojoj je razgovarano o korištenju "novih tehnologija", priopćeno je u srijedu iz IGM-a.
Na početku projekta provedeno je anonimno anketiranje nastavnika s ciljem dobivanja informacija o njihovim stavovima o korištenju navedenih tehnologija u obrazovanju, a rezultati dobiveni ovim istraživanjem korišteni su kao materijali za razgovor i kreiranje prijedloga o rješavanju problema vezanih za "nove tehnologije" s kojima se susreću nastavnici i učenici.
U priopćenju je navedeno kako se jedno od anketnih pitanja odnosilo i na potrebu da se javno govori o problemu prekomjernog korištenja interneta i zloupotrebi digitalnih medija, a na tribini je izraženo zadovoljstvo što su nastavnici, koji su sudjelovali u projektu, svjesni kako se radi o značajnom problemu koji je u ekspanziji.
"Sva istraživanja ukazuju na to da nas "pametni telefoni", digitalni asistenti, računala, satelitske navigacije, kao i generalno stalna povezanost s internetom "oslobađaju" uobičajenih mentalnih napora što za posljedicu ima da naše psihičke sposobnosti slabe i da postajemo sve ovisniji o tehnologijama", stoji u priopćenju Inicijative građanki i građana Mostara.
(FENA) I. B.