Ekonomija     | 17.09.2018. 10:20 |

Domaći proizvođači predstavili kampanju 'Pojedimo deficit!'

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 17. septembra (FENA) - Bosanskohercegovački proizvođači nastavljaju sa kampanjom “Pojedimo deficit!” u okviru koje promoviraju domaće proizvode i rade na osnaživanju proizvođača iz poljoprivrednog sektora u osiguranju pristupa tržištu.

Uz podršku USAID/Sweden FARMA II je već održano pet promocija u tržnim centrima „Bingo“ širom BiH.

- USAID/Sweden FARMA II je podržala organizaciju promocija bosanskohercegovačkih proizvođača sira, meda, voća i povrća, prirodne kozmetike i drugih proizvoda u Trebinju, Mostaru, Bugojnu, Prijedoru i Bihaću. Aktivnosti se nastavljaju i u drugim gradovima BiH, a između ostalog cilj je podići vidljivost malih proizvođača iz lokalne zajednice - poručuju iz USAID/Sweden FARMA II.

Domaći proizvođači su istakli važnost stalnih okupljanja i predstavljanja svojih proizvoda, kako bi potrošači imali priliku saznati više o kvalitetnim proizvodima iz lokalne zajednice, saopćeno je iz USAID/Sweden FARMA II projekta.

(FENA) H. D.

Vezane vijesti

Kreće kampanja besplatnih pregleda u cilju sprečavanja karcinoma kože

U TK uspješno okončana Kampanja 'Stop nasilju-škola je žrtva nasilja', najavljena nova kampanja

U BiH lani identificirano oko 37 potencijalnih žrtava trgovinom ljudima

Promo

Novi ciklus Škole plivanja na Olimpijskom od 15. maja

m:tel Siguran NET - zaštita na mobilnom i kućnom internetu

Аlkaloid - Rezultati rada za period januar-marta 2024. godine