Bosna i Hercegovina     | 02.07.2018. 13:12 |

Predstavljanje prve brendirane višekratne ‘Blidinjske vrećice'

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 2. jula (FENA) - Promocija kampanje „Priroda ne poznaje otpad“ koju vodi Udruga ‘Visit Blidinje’ u cilju jačanja svijesti o važnosti zaštite okoliša Parka prirode „Blidinje”  bit će održana sutra u Sarajevu.

Tom prilikom bit će predstavljena prva brendirana višekratna vrećica za otpad u BiH važna za razvoj ekološki održivog turizma. Bit će predstavljen i novitet u turističkoj ponudi, koncept „Blidinjskog doručka“, pripremljenog od isključivo lokalno proizvedenih i uzgojenih proizvoda, obzirom da predstavlja dio podrške lokalnim proizvođačima.

Događaj je organiziran u okviru zajedničkog programa Evropske unije i Vlade Njemačke  „EU-ProLocal“ koji je pokrenut kao podrška ekonomskom razvoju u BiH. 

Kampanja „Priroda ne poznaje otpad“ predstavlja jednu od aktivnosti koje podržava EU ProLocal program u okviru ukupnih nastojanja na razvoju turizma u Hercegovini.

EU ProLocal finansira Evropska unija sa devet miliona eura i Vlada Njemačke sa dodatna četiri miliona eura. Program implementira Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ).

(FENA) F. F.

Vezane vijesti

U TK uspješno okončana Kampanja 'Stop nasilju-škola je žrtva nasilja', najavljena nova kampanja

U BiH lani identificirano oko 37 potencijalnih žrtava trgovinom ljudima

'Suživot u prometu' zajednička kampanja MUP-a ŽP-a i Moto kluba 'Posavac'

Promo

Generalnoj direktorci kompanije m:tel Jeleni Trivan uručeno priznanje Zlatni grb grada Banjaluka

M:tel: Nastavak akcije 'Niste sami, imate prijatelje'

M:tel ljetna akademija za studente IKT usmjerenja: Prijavi se na praksu u kolovozu