Ekonomija     | 21.05.2018. 13:27 |

Sparkasse Bank - Nastavak rasta u svim segmentima poslovanja

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 21. maja (FENA) - Sparkasse Bank d.d. BiH objavila je  godišnji izvještaj za 2017. godinu  prema kojem je nastavljen kontinuirani rast u svim segmentima poslovanja. 

- Izuzetno smo zadovoljnim činjenicom da smo potvrdili poziciju banke koja iz godine u godinu ostvaruje sve bolje poslovne rezultate i stiče sve veći broj klijenata kako među stanovništvom, tako i među privrednim subjektima. Nastavak kontinuiranog rasta u svim segmentima poslovanja rezultirao je i najbolje ostvarenim rezultatima dosad, uz ukupnu godišnju dobit od 19,8 miliona KM - izjavio je predsjednik Uprave Sparkasse Bank d.d. BiH Sanel Kusturica.

Njihov kreditni rast, kako je dodao, protvrđuje da su bili izuzetno aktivni u segmentu kreditiranja, te je kreditni portfolio banke povećan na 969 miliona KM, a aktiva više od 1,3 milijarde KM.

U godini u kojoj su obilježili 10 godina rada na bh. tržištu, kako je dodao Kusturica, ostvarili su i povećanje štednje stanovništva što ne pokazuje samo  poslovni uspjeh, nego i veliko povjerenje koje građani i poslovni subjekti imaju u Sparkasse banku. 

 - Kontinuitet u rastu ostvaren je i u plasmanima kredita prema pravnim licima, u dijelu investicionih kredita blizu 20 posto u odnosu na proteklu godinu. U saradnji sa vlastima opštinskog i kantonalnog nivoa realizovali smo subvencionirane kreditne linije namjenjene upravo jačanju privrede.  Činjenica da je više od 72 posto ukupnih plasmana Sparkasse Bank usmjereno prema pravnim licima, potvrđuje našu poslovnu orjentaciju podrške razvoju privrednog sektora - dodao je Kusturica.

Prema svim pokazateljima aktive i adekvatnosti kapitala, Sparkasse Bank je i dalje u samom vrhu  najstabilnijih banaka na tržištu. Nizak udio nekvalitetnih kredita, pokrivenost ukupnim rezervama, te kapitalna adekvatnost pruža mogućnost nastavka dugoročnog i održivog rasta.

U protekloj godini urađeno je mnogo i u dijelu razvoja novih digitalnih tehnoloških rješenja, koja klijentima olašavaju komunikaciju sa bankom te čine informacije o proizvodima i uslugama dostupne i kroz nove brzorastuće komunikacione platforme. Rješenje poput Sparkasse chata je naišlo na izuzetno dobar odziv od strane klijenata, jer je detaljna informacija o bankarskim proizvodima i uslugama dostupna kroz praktično samo par klikova kao i zakazivanje sastanka sa bankarskim službenikom.      

U dijelu društvene odgovornosti, Sparkasse Bank i dalje ostaje dosljedna svojoj opredijeljenosti podrške lokalnoj zajednici u kojoj posluje, kroz finansiranje velikog broja projekata iz oblasti sporta, socijalnog poduzetništva, edukacije i kulture, saopćeno je iz ove banke. 

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Izvještaj Svjetske banke - Širi se jaz između bogatih i siromašnih

Svjetska trgovinska organizacija predviđa oporavak trgovine

ILO: Ilegalni pofiti od prisilnog rada porasli na 'opscenih' 236 milijardi dolara godišnje

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'