Bosna i Hercegovina     | 21.05.2018. 12:49 |

Brending konferencija i ove godine organizira Young Lions takmičenje

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 21. maja (FENA) - Takmičarski timovi, sastavljeni od dvoje mladih agencijskih ili nezavisnih profesionalaca do 30 godina, koji čine novu generaciju kreativnih ljudi, imaju priliku da se takmiče na nacionalnom nivou te osvoje šansu za predstavljanje Bosne i Hercegovine na svjetskom Young Lions takmičenju u Cannesu.

Prijave za ovo takmičenje otvorene su do 28. maja, a Young Lions B&H svoju priču mogu započeti takmičenjem u kategorijama Design i PR, ali i u okviru nove kategorije Digital.

Account Director u  agenciji Via Media Haris Mujanović kazao je da se nakon prošlogodišnjeg prvog i uspješnog Young Lions B&H takmičenja, nastavlja s kreiranjem prilika za mlade profesionalce u kreativnoj industriji.

- Ove godine smo proširili takmičarske kategorije, dajući priliku i mladim stručnjacima koji se bave digitalnim marketingom. Cannes Lions festival mjesto je susreta najvećih stručnjaka industrije i samo biti tamo i upiti tu silnu kreativnu energiju je sjajno iskustvo - istaknuo je.

Kako je ocijenio ono što daje dodatnu vrijednost Young Lions priči je dimenzija društvene odgovornosti, a cjelokupan strateški i kreativni materijal, produciran tokom takmičenja, ustupa se na korištenje partneru takmičenja, projektu Market Makers.

Priliku da osvoje jedinstvenu nagradu u vrijednosti 10.000 KM i predstavljaju BiH na prestižnom Cannes Lions festivalu dobit će samo najbolji, a radove će ocjenjivati tim profesionalaca kreativne industrije u regiji Davor Bruketa, Ljiljana Boljanović, Maja Đozo i Ivona Jurilj.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Via Media i Bingo najuspješniji na vodećem digitalnom festivalu u regiji

Via Media najnagrađivanija agencija u BiH

Via Media apsolutni pobjednik na Sempl-u

Promo

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom

M:tel: Stiglo nam je Proljeće!

Predstava 'Kako sam se nadala dobro se nisam udala' u BKC Sarajevo