Ekonomija     | 23.04.2018. 11:49 |

Predstavljena digitalna transformacija poslovanja Addiko banke

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 23. aprila (FENA) - Izvršni direktor digitalnog poslovanja Addiko Grupacije Srđan Novaković predstavio je studentima Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru digitalnu transformaciju poslovanja s osvrtom na primjer Addiko banke.

Govoreći o značaju digitalizacije, Novaković je istakao da digitalna transformacija nije više opcija, već neminovnost koja se dešava želio to neko ili ne.

- Digitalna transformacija se odvija različito u različitim industrijama, ali je za svaku kompaniju ključno imati pravu strategiju zasnovanu na fundamentalnim principima kompanije - kazao je.

Novaković je ukazao na vrijeme usvajanja proizvoda koje se drastično skratilo.

- Telefonu je trebalo 75 godina da dostigne broj od 50 miliona korisnika, dok je npr. igrica Pokemon Go taj broj dostigla za deset dana - istakao je.

Pojasnio je da korisnik u svom iskustvu sa bankom prolazi kroz offline i online kanale, pri čemu se jednostavni proizvodi prodaju kroz digital, kompleksniji preko filijale, te dodao da, bez obzira na to, svi kanali moraju da pruže vrhunsko iskustvo korisniku, nevažno da li je korisnik u tom procesu koristio jedan ili više kanala.

- Najveći problem prodaje i korištenja digitalnih kanala sa kojim se susreće bankarska industrija, ali i većina drugih digitalnih biznisa je identifikacija korisnika, zatim lokalna zakonska regulativa, te različiti tehnički uslovi - zaključio je Novaković, saopćeno je iz Addiko banke d.d.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Grad Goražde dio projekta 'Zdrave zajednice u BiH'

BMW počeo s gradnjom tvornice baterija za električne automobile

Kompanija Bingo u 2023. imala najveći prihod, najveću dobit i najviše zaposlenih

Promo

Prenesi broj u m:tel i uzmi 100 GB bonusa!

HT Eronet predstavlja nove Samsungove uređaje A serije

Prva panel-diskusija u okviru projekta 'Ne zatvarajmo oči! Zaštitimo djecu na internetu'