SARAJEVO, 5. marta (FENA) - Uniqa osiguranje od danas u ponudi ima novo i jedinstveno korisničko iskustvo putem novog kanala komunikacije - Uniqa Viber Bota.
Putem Uniqa Viber Bota korisnici će moći na jednom mjestu informisati se o Uniqa proizvodima, tražiti i dobiti ponudu osiguranja, kupiti polisu putem Uniqa webshopa, ostvariti svoja prava iz osiguranja kroz uslugu prijave štete, a za sve dodatne upite omogućena je usluga "pitajte nas" putem chata
Poseban segment novog korisničkog kanala je usluga "Uniqa zahtjevi" koja ima funkciju "Moja Uniqa" portala za klijente. U praksi to znači da klijenti putem Vibera, u svakom trenutku i s bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, mogu provjeriti status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, kontaktirati svog prodajnog savjetnika i provjeriti status odštetnog zahtjeva.
Direktorica Uniqa osiguranja Senada Olević izjavila je da je njihov dugoročni cilj pružanje najboljeg mogućeg iskustva postojećim i budućim klijentima, gdje god se oni nalazili.
- Korištenje popularnih komunikacijskih kanala poput Vibera i njegovo spajanje sa našim drugim kanalima komunikacije neophodan je iskorak u brizi za klijente kako bismo im omogućili jedinstveno i sveobuhvatno iskustvo - dodala je Olević, saopćeno je iz Uniqa osiguranja.
(FENA) D. V.