Ekonomija     | 05.03.2018. 13:01 |

Uniqa osiguranje nudi novi kanal komunikacije - Uniqa Viber Bot

FENA Saopćenje

SARAJEVO, 5. marta (FENA) - Uniqa osiguranje od danas u ponudi ima novo i jedinstveno korisničko iskustvo putem novog kanala komunikacije - Uniqa Viber Bota.

Putem Uniqa Viber Bota korisnici će moći na jednom mjestu informisati se o Uniqa proizvodima, tražiti i dobiti ponudu osiguranja, kupiti polisu putem Uniqa webshopa, ostvariti svoja prava iz osiguranja kroz uslugu prijave štete, a za sve dodatne upite omogućena je usluga "pitajte nas" putem chata

Poseban segment novog korisničkog kanala je usluga "Uniqa zahtjevi" koja ima funkciju "Moja Uniqa" portala za klijente. U praksi to znači da klijenti putem Vibera, u svakom trenutku i s bilo kojeg uređaja koji ima pristup internetu, mogu provjeriti status aktuelnih i isteklih polisa osiguranja, kontaktirati svog prodajnog savjetnika i provjeriti status odštetnog zahtjeva.

Direktorica Uniqa osiguranja Senada Olević izjavila je da je njihov dugoročni cilj pružanje najboljeg mogućeg iskustva postojećim i budućim klijentima, gdje god se oni nalazili.

- Korištenje popularnih komunikacijskih kanala poput Vibera i njegovo spajanje sa našim drugim kanalima komunikacije neophodan je iskorak u brizi za klijente kako bismo im omogućili jedinstveno i sveobuhvatno iskustvo - dodala je Olević, saopćeno je iz Uniqa osiguranja.

(FENA) D. V.

Vezane vijesti

Umjesto poklona za VIP klijente, UNIQA osiguranje doniralo 18.000 KM Pomozi.ba

Udruženje Pipol Tuzla i Uniqa osiguranje darovali torbe i školski probor

Većina građana nedovoljno informirana o djelatnosti osiguranja

Promo

BBI Banka nagrađuje za ukazano povjerenje novim Programom lojalnosti

Obuka za CNC operatere u Tehnološkom parku INTERA

M:tel: Savršena kombinacija – Huawei telefon i pametni sat s popustom